- SALES A TRADE PROMOTION
Consumer promotion
Podpora predaja zameraná na spotrebiteľa (indoor & outdoor): · sampling – zabezpečenie distribúcie vzoriek produktov na základe vopred pripraveného plánu · ochutnávky – na vopred určených predajných miestach vrátane zabezpečenia prezentačného stánku, kostýmov a promotérov · predajné hry, lotérie a súťaže s atraktívnymi cenami · kupóny ako súčasť letákov alebo inzerátov – poskytujú spotrebiteľovi určitú výhodu, napr. výmenu za darček · poukážky – možnosť získať ich na základe kúpy určitého tovaru Merchandizing
· vykladanie a dopĺňanie produktov na predajných miestach prostredníctvom zaškoleného tímu ľudí a na základe vopred pripraveného plánu |
Trade promotion
Podpora predaja do vlastných radov: · predajné súťaže, darčeky, žrebovania a eventy pre vlastné obchodné reťazce a distribučnú sieť Packaging promotion
· bonusové balenia – spotrebiteľ získava produkt navyše za nezmenenú cenu · prémiové balenia – spotrebiteľ získava prémiu ako okamžitú odmenu pri nákupe · on-pack, in-pack, near-pack prémie |