REKLAMNÁ ČINNOSŤ
Analýza a prieskum trhu
Prvým krokom je vytvorenie analýzy konkurencie a práca s prieskumami, ktoré nám poskytujú dostatok informácií na tvorbu marketingových analýz. |
Stratégia značky
Hodnotné a strategicky správne nastavené značky prinášajú dlhodobý úžitok ich verným spotrebiteľom a samozrejme aj vlastníkom. Značka je pre jej vlastníka dlhodobá hodnota, ktorá cielene odlišuje firmu od konkurencie a buduje lojálny vzťah s jej spotrebiteľom. Buduje relevantnosť a trvácnosť firmy v konkurenčnom prostredí. Pre spotrebiteľa je značka zárukou kvality a záujmu o jeho potreby zo strany firmy, respektíve značky. |
Kreatíva
Pútavá vizuálna komunikácia je dôležitou súčasťou každej firemnej identity a prezentácie. Od loga, dizajn manuálu, používateľského rozhrania až po outdoorovú reklamnú kampaň, všetko musí byť súčasťou premyslenej marketingovej stratégie a dávať zmysel. Internetový marketing
Tvorba internetových kampaní v najrýchlejšie sa rozvíjajúcom marketingovom prostredí, ktoré ponúka možnosť takmer okamžite a presne zmerať výsledky kampane. |
Plánovanie a nákup médií
Príprava najefektívnejšieho mediálneho plánu s ohľadom na zadefinovanú cieľovú skupinu, stanovené ciele a rozpočet. |