PUBLIC RELATIONS
Tvorba a realizácia dlhodobých a krátkodobých PR projektov
Plánujeme a realizujeme dlhodobé a krátkodobé komunikačné programy, ktorých cieľom je budovať a udržiavať dôveru a vzájomné porozumenie medzi firmou (inštitúciou) a relevantnou časťou verejnosti. Media Relations
Vzťahy s médiami zostávajú ťažiskovým pilierom Public Relations aj v dobe internetu a sociálnych sietí. Len prostredníctvom médií možno osloviť veľký počet ľudí naraz, otvoriť diskusiu o téme či inšpirovať k rozhovorom. Základné služby v oblasti Media Relations: · tvorba a realizácia dlhodobých programov komunikácie s médiami · príprava a realizácia podujatí pre novinárov - tlačové konferencie, brífingy, pracovné raňajky, novinárske cesty... · organizácia exkluzívnych (one to one) stretnutí s novinármi · mediálne tréningy · tvorba a poskytovanie informácií pre tlač - tlačové správy, tlačové informácie, tlačové balíky · redakčné spracovanie a jazyková korektúra komerčných článkov či PR článkov · archivácia a poskytovanie informácií novinárom na vyžiadanie - kontinuálny informačný servis · monitoring médií Spoločenská zodpovednosť firiem (CSR)
Tým, že si firma uvedomuje svoju spoločenskú zodpovednosť a jedná v jej súlade, vysiela tým dôležitý signál o tom, ako sa bude chovať k svojim podielníkom v ostatných veciach. A to môže byť rozhodujúci moment v tom, ako firma uspeje v súťaži o lokálnych zákazníkov či kvalitných zamestnancov. Interná komunikácia
Vzťahy so zamestnancami sú kľúčom k úspechu. Komunikácia a vzťahy so zamestnancami si získavajú aj na Slovensku pozíciu uznávanej a nepodceňovanej oblasti Public Relations. K dispozícii ponúkame celú radu postupov a nástrojov Public Relations, ktoré dokážu zlepšiť vaše vzťahy so zamestnancami - road show vedení firiem, zamestnanecké časopisy a príležitostné publikácie, intranety, pravidelné hot-lines alebo chaty so zástupcami vedenia, motivačné súťaže, komunikačné poznávacie programy, ... |
Poradenstvo
Profesionálne postupy na podporu ochranu reputácie firmy alebo značky. Dobrá povesť firmy je v dnešnej dobe najcennejšou hodnotou každej firmy. Vyhráva lojalitu zákazníkov a spotrebiteľov, stimuluje motiváciu zamestnancov a poskytuje aj ochranu v kríze. Možno ju dosiahnuť jasným zadefinovaní stratégie s následnou cieľavedomou a systematickou komunikáciou so všetkými cieľovými skupina. Krízová komunikácia
V kritických momentoch, kedy je ohrozená dobrá povesť firmy a jej vzťahy s kľúčovými cieľovými skupinami, môže byť pomoc profesionálov v oblasti Public Relations a krízovej komunikácie faktorom, ktorý rozhodne o úspechu či zlyhaní. Mediálna príprava / mediálny tréning
Mediálny tréning je kľúčom k úspešnej prezentácii vašej spoločnosti v médiách. Pre každého vrcholového manažéra, významného politika alebo zástupcu oddelenia styku s verejnosťou je umenie vystupovať na verejnosti nepostrádateľnou zručnosťou. Media tréning sa v základnej verzii sa skladá z teoretickej časti, pri ktorej sú vysvetlené základné princípy kontaktov s médiami a všeobecných zákonitostí PR, vrátane konkrétnych rád a trikov; a z časti praktickej, pri ktorej počas cvičenia a rozhovorov pred kamerou simulujeme všetky základné situácie, ktoré pri kontaktoch s novinármi môžu nastať. Produktová komunikácia
Produktová komunikácia je neoddeliteľnou súčasťou pri tvorbe značiek a podpore produktov. Vzťah ľudí k značkám a produktom sa skladá z desiatok interakcií, skúseností a dojmov zákazníkov aj ich priateľov. Úspešné firmy musia byť schopné viesť so zákazníkmi konverzáciu, prispôsobovať im obsah aj tón svojej komunikácie. To všetko dokáže Public Relation a navyše buduje dôveru zákazníkov v daný produkt. Kľúčovým spôsobom sa podieľa na vytváraní značky ako súčasti životného štýlu a životných skúseností zákazníkov. Na základe definovania a analýzy cieľových skupín vám pomôžeme zostaviť stratégiu a následne budovať dlhodobé vzťahy so spotrebiteľmi, rozširovať a obohacovať ich skúseností so značkou alebo zapájať tretie osoby do komunikácie produktu či služby. |